Η μετάβαση από τα εθνικά νομίσματά τους στο ευρώ των χωρών που συμμετέχουν στην ευρωζώνη και οι ισοτιμίες των νομισμάτων ήταν το αντικείμενο μιας καινοτόμου διδακτικής πρότασης προς τους μαθητές του Β1 του Γυμνασίου Σκουτάρεως. Με τη διαθεματική-διεπιστημονική προσέγγιση του θέματος, στο πλαίσιο των μαθημάτων της Γεωγραφίας, των Μαθηματικών και της Πληροφορικής, οι μαθητές του Β1, διερεύνησαν τα πλεονεκτήματα του κοινού νομίσματος, γνώρισαν τα εθνικά νομίσματα διαφόρων χωρών εντός και εκτός ευρωζώνης, έκαναν μετατροπές από τα νομίσματα αυτά στο ευρώ και το αντίστροφο και επιλύσανε διάφορα μαθηματικά προβλήματα στην τάξη με τη βοήθεια φύλλων εργασίας. Στη συνέχεια, στο εργαστήριο Πληροφορικής διερεύνησαν τα ίδια μαθηματικά προβλήματα και αποτύπωσαν τα αποτελέσματα σε διαγράμματα κάνοντας χρήση φύλλου εργασίας xlsx. Την παραπάνω διδακτική πρόταση υλοποίησαν οι καθηγήτριες κ. Γλατσάκη Κρυσταλλένια, κ. Σαββατιανού Μαρία και κ. Φωτιάδου Αικατερίνη.